A nyári szezon eddig

Mostanában kicsit el voltam havazva, ráadásul ilyen meleg időben amúgy is hajlamos vagyok a punnyadásra, szóval most egy kicsit sokat váratott magára ez a bejegyzés. Viszont így legalább nem csak az első részek alapján tudok írni 1-1 sorozatról, hanem már 3-4 rész alapján :).

Blood Lad:
Nem váltja meg a világot, de valamiért élvezem. Ahhoz pont jó, hogy vasárnap esténként totál kikapcsoljam vele az agyamat. Staz amúgy szimpi, van benne néhány jó poén, de nem várok semmi különöset a sorozattól, hisz csak 10 részes lesz… szóval lehet, hogy majd marad a manga.

Free! :
Őszinte leszek: ebbe már csak a fun miatt is belenéztem, akkora hype alakult ki körülötte már akkor, amikor csak egy rövidke előzetes jött ki és azt sem lehetett tudni, hogy vajon csak reklám, vagy lesz is belőle valami :D. Azt kell mondanom, hogy pozitívan csalódtam. Nem igazán elég számomra, ha egy sorozat tele van bishikkel, mert ettől még sok unalmas marad (khm, Hakuouki és társai), de ebből egy egész kellemes kis slice of life sorozat alakult ki. Persze a férfi közönség tagjai közül sokan panaszkodtak arra, hogy mennyire “gay”, de igazából talán az első részben lehet ezt ráfogni 1-2 jelenetre, azóta pedig szerintem semmi ilyesmi nem volt benne.

Genshiken Nidaime:
Jó pár éve már, hogy láttam a korábbi sorozatokat belőle, de még így is feltűnt, hogy lecserélték a seiyuu-gárdát. Mondjuk annyira nem zavar (pedig szokott) és elég jó maradt a sorozat, ráadásul a régi szereplőktől sem kellett elbúcsúzni :).

Gin no saji:
A mangával elakadtam egy ideje, pedig tetszik. Az adaptáció eddig jó, némelyik poén így még jobban átjön. Egyébként is bírom Arakawa humorát és kedvem támadt ahhoz is, hogy folytassam a mangát :).

Hakkenden 2:
Az első sorozatot azután néztem meg, hogy végig kijött, de ezt már hétről hétre követem. Kezd beindulni a sztori, de valahogy még mindig attól tartok, hogy elkapkodott vége lesz, mert a manga még fut.

Servant x service:
Ez akkor kezdett el érdekelni, amikor megláttam, hogy az eredeti mű a Working! mangakájának munkája. Mivel azt a sorozatot szerettem, ezért ennek is adtam egy esélyt és eddig nem csalódtam. Bár a Working! jobban tetszett már az elején, azért ez is elég jó ahhoz, hogy folytassam és a szereplők többsége is szimpatikus.

Ezeken kívül még az új Rozen Maiden sorozatba is belekezdtem, de 3 rész után dobtam. Igaz, hogy az eredeti sorozatoknak sem vagyok nagy rajongója, de azért voltak benne jó dolgok, ez az alternatív sztori viszont nagyon nem jött be (köszönhetően az idősebb Jun karakterének, akit valamiért nagyon nem bírok :’D).

Van még 1-2 sorozat a szezonban, ami érdekel (Uchouten Kazoku, Makai Ouji, Kimi no iru machi), de nem tudom, hogy ezekbe lesz-e időm és kedvem most belenézni, szóval valószínűleg maradnak későbbre.

Összességében most nem érzem annyira szegénynek a nyári szezont, mint máskor, de nem is igazán kiemelkedő.

4 hozzászólás

  1. Belenéztem vagy tizen-akárhány sorozatba, de semmi át fedés nincs. XD

  2. A Blood Ladtől sikeresen felállt még a leglomhább szőr is a hátamon, úgyhogy gyors úton ki is adtam az útját. 😀

    Amúgy a Bake S2-t leszámítva csak az Uchouten Kazokut nézem ebből a szezonból, bár azt a Gin no Sajit beraktam talonba, “hátha lesz belőle valami” alapon.

  3. Danganronpa
    Gatchaman Crowds
    Genei wo Kakeru Taiyou
    Kitakubu Katsudou Kiroku
    Love Lab
    Monogatari
    Senyuu
    Teekyuu
    Uchoten Kazoku

    És pár dolgot az előző szezonból, plusz a Space Brothers-t, ami már elég régről megmaradt. 🙂

    Majd összehozok róla egy bejegyzést nemsokára.

Vélemény, hozzászólás?

