Megvan az új Doktor

Na jó, csak majdnem egy hetet késtem ezzel a bejegyzéssel :D. Gondolkodtam, hogy már ki sem teszem, de a fenébe is, szeretnék véleményt mondani :D. Először is: welcome, Peter Capaldi! Másodszor: bármennyire is nehéz belegondolnom, hogy Matt Smith hamarosan távozik, mégis nagyon kíváncsi vagyok már Capaldi dokijára és alig várom, hogy láthassam. Nos, igen… a Doctor Who ilyen fura kettősségeket okoz :D.

Azt az egyet remélem, hogy az új doki “jelszava” nem a “fuck” lesz :D. Viszont mielőtt jönne a váltás, mindenképp szeretném megnézni a The thick of it című sorozatot, már csak azért is, mert rengeteg poén gif van róla a neten, mióta bejelentették Capaldi szerepét :D.

Szóval lényeg a lényeg: egyszerre vagyok kicsit szomorú és nagyon izgatott, de ha belegondolok, úgyis bármikor újranézhetek 1-1 Matt Smith-es részt :D. Viszont nem tetszik néhány rajongó azon hozzáállása, hogy máris kikiabálják, hogy Capaldi Matt nyomába sem fog érni. Mondjuk nekem ez az első doktor váltásom élesben, szóval valószínűleg korábban is mindig ez ment, amikor jött egy új színész :D. Az egy dolog, ha valaki valamiért a színészt nem szereti és negatívan áll hozzá, de szerintem még így is érdemes adni neki egy esélyt :). De hát a fanok már csak ilyenek: úgysem lenne olyan választás, ami mindenkinek megfelelne.

3 hozzászólás

  1. Utálom a Doctor Who fanok 90 százalékát! 😀 Vannak akik még mindig Tennant-ot akarják visszahozatni mint főszereplő…. Már most leszólják Capaldit, hogy öregember meg mittomén, én is nagyon kiváncsi vagyok már mint te.. milyen lesz a személyisége az új dokinak, de sajnos állítólag csak 1 évre írta alá a szerződést. Matt miatt meg ne szomorkodjunk, nagyon jó kis doktor volt, de hát ilyen a DW, mindig változik.

    Amúgy én éppen a 70-es évekbeli Tom Bakeres részeket néztem amikor behalt a külső vinyóm amin a régi összes 27 évad rajta volt… 😦

    • Én sem szeretem őket, ennél picsogóbb fandomot szerintem még életemben nem láttam :D… és akkor még szépen fejeztem ki magam XD.

      Szerintem az új sorozatban eddig mindegyik doki nagyon jó volt, kétlem, hogy a készítők most nyúlnának mellé… Capaldi nagyon is jó színésznek tűnik, már alig várom, hogy milyen lesz a karaktere :). A kora meg szerintem max. az elvetemült fangirlöket és az Eleven&Clara shipereket zavarhatja.
      Szerintem az nem gond, ha egyelőre csak 1 évre írt alá, simán meg lehet azt hosszabbítani (meg egyébként sem tudom, hogy pl. Tennant vagy Smith kapásból hány évet írt alá…).

      A régi évadok milyenek? Én is tervezem őket, mert nagyon kíváncsi vagyok azokra is, csak hát a hossza kicsit visszatart :D.

      50th Anniversary specialt megnézted?

  2. A régi évadok is nagyon jók, ha beveszi a gyomrod a 60-as, 70-es évek beli low budget scifit. 😀 Onnan nekem a 3. doki a kedvencem a piperkőc, arrogáns, arisztokrata stílusával meg mert annyit bunyózik meg akciózik mint james bond.

    Most szedtem le a specialt. És 5 perc múlva indítom. Amúgy egy time lord 12szer regenerálódhat. Egy classic részben mondták meg a 96-os movie-ban a 8. doctornál. Úgyh kiváncsi vagyok mit találnak ki majd…

Vélemény, hozzászólás?

