Első ránézésre: Nagi no Asukara, Gingitsune és Magi 2

Nagi no Asukaranagi_no_asukara
Nagyon tetszik a sorozat alapötlete, ez a vizes dolog jó kis hangulatot ad neki. Hikari egyelőre elég idegesítő, Manaka sem épp a kedvenc karaktertípusom, de kíváncsi vagyok, mit fognak ebből kihozni. Azt talán mondanom sem kell, hogy szerelmi háromszögek már most vannak, de a 26 rész során remélhetőleg nem csak ezen fognak szenvedni, hanem kapunk mást is. A character design viszont nagyon nem tetszik, azt még szoknom kell.

Gingitsune
gingitsune
Ezt a sorozatot már csak azért is vártam, mert kicsit Natsume pótléknak tűnt :D. Az első rész alapján azért annál gyengébbnek tűnik, de a szereplők eléggé szimpatikusak ahhoz, hogy érdekeljenek a továbbiak, remélem ez lesz a szezon “nyugis, 20 percre totál kikapcsol” sorozata.

Magi: The Kingdom of Magic
magi_s2
Eleinte úgy terveztem, hogy a folytatásokról nem írok külön, de a Magi mellett nem tudok szó nélkül elmenni. Csak egy kérdésem lenne: MIÉRT? Miért kellett az első jelenetben lespoilerezni az arc egyik legepicebb jelenetét? Ennek semmi értelme. Azt viszont remélem, hogy ebbe az évadba nem raknak majd anime original cuccot (kivéve, ha Alibaba és Morgiana sztoriját egészítik ki, mert nem lövök le nagy poént azzal, ha elárulom, hogy a mangában a Magnostadt arc alatt őket egyáltalán nem láttuk). Remélem, hogy a kedvenc részeimet nem hagyják majd ki. A Magnostadt arc amúgy elég hosszú, őszintén szólva én a mangában a végén már eléggé untam, kicsit elhúzottnak éreztem (és az se sokat segített, hogy sokáig csak Aladdin szerepelt benne a főszereplő hármasból), szóval azt nem bánnám, ha az animében kicsit gyorsítanának a tempón.

(A Kuroko 2-be is belekezdtem, de arról nincs sok mondanivalóm… tartotta a színvonalat :D.)

Vélemény, hozzászólás?

