Első ránézésre: Samurai Flamenco és Galilei Donna

“Kicsit” késtem ezzel a bejegyzéssel, mert meg akartam várni, hogy a Pupa is elinduljon (már csak az az egy sorozat van hátra azok közül, amik érdekeltek a szezonban), de még mindig nem tudni, hogy mikor is fog kezdődni :’D.

Samurai Flamenco
samurai_flamenco
Ezt a sorozatot vártam a legjobban a szezonban és nem csak azért, mert a noitaminA blokkban fut… hanem azért, mert az egyik kedvenc rendezőm, Omori Takahiro új sorozata, így szinte kötelező volt belenéznem :D. Kicsit féltem, hogy nem lesz több egy Tiger&Bunny utánzatnál, de szerencsére tévedtem és eddig nagyon is jónak tűnik. A főszereplők közti kémia már az első részben remek volt, a sorozat humora is tetszik, szóval mindenképp nézős és talán az eddigi kedvencem az őszi sorozatok közül. Örülök, hogy 22 részes lesz, mert így van idejük mindent rendesen kidolgozni.

Galilei Donna
galilei_donna
És íme a másik noitaminA sorozat. Nem igazán tudtam, hogy mit akarnak ebből kihozni, a “Galilei leszármazottai” ötlet tetszetős volt, de az első rész nekem kicsit össze-visszának tűnt. A második rész viszont már sokkal jobban tetszett és a szereplők is szimpatikusak, szóval azt hiszem befizetek a maradék 9 részre is :).

Vélemény, hozzászólás?

