Gyakkyou Burai Kaiji: Hakairoku Hen

kaiji2
Nem feledkeztem meg ám erről sem, csupán túl sok olyan könyv halmozódott fel mostanában, amikről szerettem volna írni :D.

Nem mennék most bele bővebben a történetbe, azt már bővebben leírtam itt. A lényeg az, hogy az első évad óta eltelt fél év, de Kaijit nem hagyják békén :D. Nem szeretnék most mélyebben belemenni a témába, ez a bejegyzés inkább csak arról szól, hogy változott-e valamit a sorozat az első szezon óta.

Hangulatilag azt mondhatom, hogy nem. Kaiji még mindig egy szeretnivaló figura és az új karakterek között is akad 1-2 szimpatikusabb egyén.

Viszont azt kell mondanom, hogy összességében mégis gyengébb ez az évad… úgy is fogalmazhatnék, hogy unalmasabb. Mondjuk a készítők kihozták belőle azt, amit lehet, de lássuk be, hogy ez a pachinko játék működhetett a mangában, animében viszont sokkal nehezebb izgalmasan tálalni. Ez viszont még hagyján, de nagyon úgy éreztem, hogy nyújtják és nyújtják, hogy kijöjjön a 26 rész.

Az op-ed páros tetszetős volt, szeretem a Fear, and Loathing in Las Vegas számait, még akkor is, ha kifejezetten fura a stílusuk (jó,mondjuk bevallom, hogy csak ezt és a HxH endinget hallgattam meg többször). Az ending poén volt, bár nem értem, miért raktak bele egy olyan karaktert, aki végül csak pár másodpercre bukkant fel az egész évad alatt.

Értékelés: 8/10 (mert az első évadnál gyengébb, de még mindig nagyon élvezhető… szívesen megnéznék még 1-2 folytatást is, de ha nem lesz, akkor ott a manga :D)

2 hozzászólás

  1. A mangával az a gond, hogy az a szakasz, amit az anime feldolgozott, azután Kaiji mah-jongra adja a fejét, amit az Akagiban már egyszer ellőt a mangaka, ráadásul extrém mértékben nyújtja.

    S2 meg jah, kétségtelenül a pachinko-arc a legnagyobb bűne, főleg ez a Toeire hajazó tempó. De a vége – hála a jó égnek – mindenért kárpótol. 🙂

    • Akagit (még) nem láttam, szóval engem annyira nem zavarna, ha a harmadik évad a mahjongról szólna 😀 (arról legalább még tudok is valamennyit XD).

Vélemény, hozzászólás?

