2014 téli szezon

Az előző bejegyzésben említettem, hogy nagyon elmaradtam az írnivalókkal, szóval ez most egy gyors összefoglaló lesz a mostani új sorozatokról + egy kis vélemény a hosszabbakról is :).

Gin no Saji 2: ez onnan folytatódik, ahol az előző véget ért. A karakterek még mindig nagyon jók, a poénokról nem is beszélve.

Hoozuki no Reitetsu: az első rész első felénél még néztem, hogy mi is akar ez lenni, de a második felénél már rákaptam az ízére és azóta imádom, az egyik kedvencem a szezonban :D. A poénok és az egésznek a fura hangulata most nagyon jókor talált el.

Inai, Konkon, Koi Iroha: ettől nem vártam sokat a sztori alapján, mégis már az első rész után a másik nagy kedvencem lett ebben a szezonban. Valószínűleg azért, mert ez is jókor talált el, szükségem volt ilyen laza sorozatra.

Noragami: ez elég klisés, mégis élvezem. Az egyetlen bajom az, hogy csak 12 részes lesz, miközben a manga még nagyban fut, szóval vagy félbevágják, vagy jöhet az anime original befejezés.

Pupa: nagy csalódás. Bár ezt már akkor sejtettem, amikor kiderült, hogy csak 5 perces lesz egy rész (ami szintén átverés, mert ha levonjuk az openinget és az endinget, akkor már csak 4 perc marad :D). Igaz, még csak az első részét néztem meg, de nem hinném, hogy a véleményem sokat változna a végére.

Space Dandy: ezt imádom :D. Úgy tűnik, 3 nagy kedvenc is jutott erre az évadra, ami már most jobb, mint a tavalyi felhozatal :D. Pont jólesik most ilyen őrült sorozatot nézni.

Toaru Hikuushi e no Koiuta: ezzel olyan fura a viszonyom. Tetszik az alap, a karakterekkel sincs különösebb baj, mégis valami hiányzik belőle. Mintha a moziban több báj lett volna (oké, másik sztori, de ugyanaz a világ :D).

Elég sok sorozat átlógott az előző szezonból, most azokról is ejtenék 1-2 szót, ha már úgyis túl vagyunk mindegyiknek a felén.

Kill la kill: még mindig Mako és a családja a legjobbak benne :D. Az első fele egész jóra sikeredett, remélem a befejezés sem lesz csalódás.

Kuroko no basket 2: itt le vagyok maradva legalább 4 résszel. Lehet, hogy a hangulatommal van a baj, de valahogy kevésbé élvezem ezt az évadot, kicsit lassabbnak tűnik.

Magi: The Kingdom of Magic: a Magnostadt arcot valahogy jobban élvezem az animében, ezért a második szezont már most jobbnak tartom, mint az elsőt. És szeretem Titust.

Nagi no Asukara: megvolt a kellő fordulat és szerintem jót tett a sorozatnak. Igaz, hogy pont a legújabb rész volt az, amit kicsit unalmasnak tartottam (mivel Miuna véleményem szerint az egyik legunalmasabb karakter a sorozatban), de a vége miatt azért megérte :D. De úgyis tudom, hogy az én kedvencem sokat fog szenvedni, mert miért is ne… ráadásul az egyik potenciális párját kapásból nem szeretem… de remélem ér majd azért 1-2 meglepetés.

Samurai Flamenco: ezzel nem tudok mit kezdeni. Még mindig vannak dolgok, amik tetszenek benne, de úgy érzem, mintha az író maga sem tudná eldönteni, hogy mit is akar :D.

És persze Hunter x Hunter. Ezt csak úgy megemlítem. Mert szeretem. És mert hiányozni fog, miután vége lesz, mert Togashi cseszik folytatni a mangát :’D. Sebaj, szerintem egyből elkezdem újranézni. Most jöttem rá, hogy már több mint 8 éve szerelmes vagyok ebbe a sorozatba, minden hibája ellenére :D.

Vélemény, hozzászólás?

