Néhány sorozat…

Mostanában eléggé elmaradoztam a rendes animés-mangás bejegyzésekkel. Ennek eléggé egyszerű az oka és nem, még nem csömörlöttem meg :D. Az utóbbi időben ugyanis inkább sorozatoztam, mert azt vettem észre, hogy folyamatosan nő a tervezett listám, mert minden ismerősöm mást ajánlgat :D. Most pedig gondoltam egyet és úgy döntöttem, hogy írok egy kis összegzést azokról a szériákról, amiket most néztem, vagy már régebben beértem, de még futnak.

Supernatural

supnat
Elég nehezen kezdtem bele, mert már a 9. évad megy, de végül nem bántam meg, hogy adtam neki egy esélyt. Bár a 7-8. évad elég gyengére sikeredett, azért még mindig vannak benne érdekes dolgok, a szereplők közötti remek kémiáról nem is beszélve. Sok szereplőt megkedveltem: Sam, Dean, Castiel és Crawley is nagy kedvencek, de a no.1 számomra továbbra is a trickster (és még mindig az ő részei tartoznak szerintem a legjobbak közé). Még csak kb. 2 hete, hogy beértem, szóval még kicsit fura heti 1 rész adagolással nézni :D. Olvastam, hogy már berendelték a 10. évadot, aminek egyelőre nem tudom, hogy örüljek-e, mert ez a sorozat megérdemelné, hogy kapjon egy rendes és izgalmas lezárást,  ne pedig csak szimplán kifulladjon.

My mad fat diary

my_mad_fat_diary
Mondtam már, hogy brit sorozatok rulez? Szerintem igen, de sebaj, mert ezt az állítást továbbra sem szeretném visszavonni. A My mad fat diary a legutóbbi sorozat, amit néztem és ááá, miért nem vártam inkább vele? Így van egy újabb heti programom. Nagyon tetszik a sorozat karakterábrázolása, itt Raenek tényleg igazi és érthető komplexusai vannak, remekül tálalva. Nem az a helyzet áll fent, mint sok amerikai cuccban, ahol a kirekesztett lánynak csak a haját kell kicsit másképp fésülnie, más ruhát hordania és feldobni egy kis sminket, aztán máris szebb lesz, mint a népszerű csajok. Nem tudom, említettem-e már, de pont azért is szeretem az angol sorozatokat, mert ezekben emberek szerepelnek, nem pedig mindenki tökéletes kinézetű.
Na, de vissza a sorozathoz. Imádom a hangulatát, remek poénok vannak benne, de ugyanakkor dráma is befigyel néha, mindez pont jó elosztásban. A első évadot is lehet egy kerek egésznek tekinteni, de én örülök, hogy lett folytatása, mert Rae most sokkal érdekesebb helyzetbe került és kíváncsi vagyok, merre viszik ezt tovább. Annyit még megemlítenék, hogy ez kivételesen nem napjainkban játszódik, hanem a ’90-es években :).

Misfits

misfits
Ezt kicsit régebben néztem, de muszáj megemlítenem, mert az első 2 évadot egyszerűen imádtam. Akit nem zavar a sok szex, a csúnya beszéd és szereti a kicsit elborult humort, azoknak mindenképp ajánlom. Sajnos a 3. évad sokat veszített számomra a vonzerejéből, az első 3 részt néztem meg, de annyira hiányzott belőle valami plusz, ami az 1. és 2. évadban megvolt, hogy inkább nem folytattam. Majd talán egyszer :D. Az opening viszont rulez!

How I met your mother

himym
Sokan mondják, hogy sokat veszített már a varázsából ez a sorozat és ezzel egyet is értek… viszont a szereplőket annyira bírom, hogy mindenképp végignézem most már, a 9. évad már csak az anyuka miatt is megéri, nekem eddig nagyon szimpatikus.

Once upon a time

ouat
Ööö… talán ennél a sorozatnál kérdezem a legtöbbször magamtól azt, hogy „miért is nézem még mindig?”. Eddig akárhányszor belevittek valami érdekeset, azt sikerült is számomra elszúrniuk (a mostani 3. évadban pl. Peter Pan karakterét). Aztán eszembe jut, hogy Rumplet még mindig imádom és ha mást nem is, de az ő jeleneteit úgyis megnézem :D. Viszont Hófehérke, a herceg, Emma, Henry mind-mind nagyon idegesítőek tudnak lenni :D.

Sherlock

sherlock_tumblr
Ajjajj… sajnos az első kérdés, ami a 3. évad után megfogalmazódott bennem, az az volt, hogy „erre vártam két évet?”. Számomra az egész sokkal kevesebbet nyújtott, mint az előző 2 évad. A fenti kép nagyjából meg is indokolja, hogy miért. A színészek továbbra is remekek, de olyan érzésem volt, mintha az írók most kb. a tumblr-ös fangirlök vágyait szerették volna kielégíteni, a többiekről pedig megfeledkeztek volna. Persze, voltak jó poénok, de elég lett volna az első részt elvicceskedni, a második részt pedig totál feleslegesnek éreztem és először fordult elő az, hogy többször is megnéztem, hogy mennyi van még hátra ebből. És igen, túl sok volt a fanservice. A 3. rész viszont hozta a régi színvonalat, bár annak nem örültem, hogy [spoiler]a mostani főellenségtől ilyen hamar meg is szabadultak[spoiler vége]. Remélem a 4. évad jobb lesz, bár a sorozat iránti lelkesedésem kicsit csökkent…

5 hozzászólás

  1. A My Mad Fat Diary-vel felkeltetted az érdeklődésemet, valószínűleg bele is fogok nézni, szóval köszi az ajánlást.
    A Misfits is jól hangzik, bár nem nagyon tudom beazonosítani, hogy micsoda is voltaképpen. 😀

    • A My Mad Fat Diary-hoz hajrá, bár vigyázz, mert túl gyorsan be lehet érni :D. És persze várom róla a véleményed, ha megnézted :D.

      Hmm… a Misfits végül is néhány olyan fiatalról szól, akiket közmunkára ítéltek és egy fura vihar során különleges képességekre tesznek szert (bár nem csak ők :D). Elég egyedi stílusú sorozat, szóval nehéz megmondani, hogy igazán milyen… néha kicsit darkos, máskor vicces és még némi dráma is szorult belé :D.

      • Rendben, elmondom milyen ha megnéztem az első évadot 😀
        Szerintem a Misfits is nézős, az openingje kedvet csinált hozzá, jó hogy belinkelted. 😀

  2. Nekem tetszett a Sherlock 3. szezonja. Az első résznek tényleg eléggé “writen by Tumblr” feelingje volt, de szerintem vicces volt. 😀 John feleségét is bírtam, és a fordulat vele kapcsolatban elég meglepőre sikerült. Szóval alapvetően meg voltam elégedve ezzel a szezonnal is, és nagyon várom a következőt. Valahol azt olvastam, hogy lehet, hogy még idén elindul. Nagyon tudnék örülni neki. ^^

    A Supernaturalt én valahol a 4. vagy az 5. szezon környékén jegeltem. Valahogy nem tetszett, hogy a démonos horror vonaltól eltávolodtak az angyalos fantasy felé. A fiúkat persze még mindig nagyon bírom, egyszer talán újra elő is veszem a sorozatot, de eléggé megcsappant a lelkesedésem iránta.

    • A Sherlock első része még nekem is tetszett, ott még jó is volt, hogy nem vették teljesen komolyra a figurát, de a második részt totál feleslegesnek éreztem… az esküvő lehetett volna rövidebb és az ügy sem volt túl érdekes. Eddig is minden évadban valahogy a 2. részt tartottam a leggyengébbnek, de azokban legalább voltak érdekes dolgok. John feleségét pedig jó is, hogy említed… én is bírtam, de szintén feleslegesnek éreztem, hogy neki is muszáj volt ilyen titkos hátteret adni… szóval én a Sherlock&Watson duóra vagyok kíváncsi, szóval remélem Mary azért nem lesz túl sokat velük. De legalább az évadzárónak érdekes vége lett… 😀
      De szerintem ne nagyon reménykedj abban, hogy még idén jön a folytatás XD… elvileg augusztus környékén kéne indulnia az új Doctor Who évadnak (vagy valamikor ősszel), gondolom annak a forgatása után csinálnák csak a Sherlockot, ami így könnyen elcsúszhat 2015 januárjára, vagy akár még tovább is :S.

      Supnatot megértem, valóban az 5. évad után kezdett el esni a színvonal, bár nekem tetszett, hogy az angyalok karakterei is árnyaltak és nem feltétlenül jók :D.

Vélemény, hozzászólás?

