Anime készül az Akagami no Shirayuki himéből

Az év híre? Számomra legalábbis az egyik 😀 (a másik az új Aria anime). Már elég régóta vártam, mikor jelentik be… egyrészt viszonylag sok shoujo kap mostanában adaptációt, másrészt a mangája eddig is elég szépen fogyott. A múlt hónapban már közölték, hogy “lesz egy fontos bejelentés”, onnantól kezdve meg kb. 90%-ig biztos voltam abban, hogy jön az anime, de most már legalább meg is erősítették. Ráadásul már a nyári szezonban műsorra kerül, szóval nem is kell annyira sokat várni rá :). A két főszereplő hangja is megvan: Shirayuki Hayami Saori, Zen pedig Osaka Ryota lesz. Az eddigi szerepeik alapján nekem mindeketten jó választásnak tűnnek :).

3 hozzászólás

  1. Egyik szemem sír, a másik nevet. Mostanában csupa olyan animébe kezdtem, ami nincs befejezve (Kamisama Hajimemashita, Skip Beat!, Chihayafuru…), igaz azoknál mindig fordítva volt, általában az utolsó résznél döbbentem rá, hogy hopp!, mangában tudom csak folytatni. Most legalább nem lepődök meg, ha esetleg utoléri a mangát (bár nem tudom, hogy az mennyi idő lehet) 😀

    az ilyen bejegyzésekért igazán megéri követni a blogodat még “inaktívan” is, mivel “hír-oldalakat” nem nagyon követek. Feldobta a napom, köszi :3

    • Itt mondjuk már van elég alapanyag egy 24-25 részes sorozathoz is… meg van benne végül is olyan pont, ahol le lehetne zárni. Meg persze az sincs kizárva, hogy sikeres lesz és idővel jön anime formában is a folytatás (én ebben reménykedem :D).

      És nincs mit, örülök, ha valami haszna is van a bejegyzéseimnek :).

  2. Ó, ezt biztos nézni fogom. Már a mangát is el akartam kezdeni egy ideje, de akkor már csak az anime után kerítek rá sort. ^^

    Mostanában tényleg elég sok shoujo kap animeadaptációt, ráadásul nem csak slice-of-life sulis cuccok, hanem fantasy is, amit én speciel jobban is szeretek.

Vélemény, hozzászólás?

