Akagami no Shirayuki hime előzetes

Nem akarom előre leírni az adaptációt, de… fúj! Mi van a karakterekkel? Először ezt a képet láttam meg a tervekről, de hirtelen azt hittem, hogy fanartok :’D. Hogy néz már ki szegény Mitsuhide? Gondoltam animálva majd jobban fog kinézni, de nem. Shirayuki még oké, Zen viszont sokszor nem is emlékeztet a mangabeli énjére. Várható volt, hogy a dizájn nem lesz annyira szép, mint Akizuki Sorata rajzai, de azért ennél jobbat vártam (pláne, hogy az Akatsuki no Yona pl. milyen szép volt). De majd elválik, milyen lesz a végeredmény… én mindenesetre mindig is inkább olyan Natsume-stílusban képzeltem el a színeket :D.

5 hozzászólás

  1. A leírásod alapján valami szörnyűségre számítottam, mint mondjuk ami a Sailor Moon Crystallal történt. Ott annyira vártam, hogy juhé, haladni fog a történet és nem kell hónapokat várni, mire történik valami, de annak ellenére, hogy alapvetően szép, van egy két annyira csúnya rész benne, hogy teljesen elment tőle a kedvem. (Az egyebekről nem beszélve…).
    Ez az előzetes azért rendben van szerintem, bár én is jobbra számítottam. (Vagy csak lejjebb adtam az elvárásaimat …) Leginkább Mitsuhide hajával nem vagyok kibékülve, de szerintem az előzetesben határozottan jobban néz ki mindenki, mint a képen. Várom már a részeket, ha izgalmas lesz, akkor a kinézet biztos nem fog eltántorítani.

  2. Tényleg eléggé egyszerűre vették a karakterdizájnt. Inkább Soredemo Sekai wa Utsukushii féle vonal, mintsem Yona.

  3. A Soredemonál szerintem azért jobban hasonlítottak a manga-beli énjükhöz :D.

    Amúgy inkább az a bajom, hogy ebben a trailerben már legalább annyi félresikerült fej van, mint más animéknél 1-1 kevesebb pénzből készült részben :D. Az meg pláne ritka, hogy egy character designt bemutató oldalon ennyire furán félrerajzoltnak tűnjenek a szereplők :/.

  4. Neeeeee Obi hogy nézett már ki??? 😥
    Meg Mitsuhide, most komolyan, zöld hajjal? Ha nekik a vörös ritka, akkor a zöld mi?

    • Mitsuhidének szerintem hasonló színű a haja a mangában a színes oldalakon, bár azért ott ennél jobban néz ki :D. De amúgy igen, én sem értem, hogy lett ilyen elcseszett a karakterek dizájnja… pedig a mangának a rajzolását nagyon szeretem.

Vélemény, hozzászólás?

