Love books

A játék menete:
1
. Írd le, hogy ki adta tovább a logót, és linkeld őt.

2. Ajánlj röviden (max. 3 mondatban) 3 számodra kedves könyvet.

3. Add tovább minimum 1, legfeljebb 3 embernek, és figyeld, ki mit ajánl – talán így találsz magadnak újabb kedvenceket. 🙂

1. Doryan adta tovább :).

A könyvek:
1. Diane Setterfield: A tizenharmadik történet – Margaret Lea éli kis életét, míg egy nap a népszerű írónő, Vida Winter megkéri arra, hogy írja meg az életrajzát. Kevés olyan könyv van, ami az első betűtől az utolsóig teljesen elvarázsolna, de ez azok közé tartozik :). Kellően fordulatos, misztikus és úgy éreztem, mintha nem is Margaret, hanem én ülnék ott és hallgatnám, ahogy Vida Winter meséli az életét :).

2. Celia Rees: Kalózok! – A cím mindent elárul… főhősnőnk a körülményeknek köszönhetően kénytelen beállni kalóznak. Kellemes, pár délutános olvasmány, a kalandregények szerelmeseinek ajánlom leginkább :).

3. Babits Mihály – A gólyakalifa – Nem tudom, hogy hány embernek volt még kötelező olvasmány, de nekem tetszett. Főhősünk, Tábory Elemér amikor ébren van, a nemesek nagyszerű életét éli, mindene megvan… ám amikor elalszik, előjön a másik élete, ahol épp az ellenkezője igaz az életére. A két világ egyre inkább összemosódik, egyre kevésbé tudja, hogy melyik lehet az igazi énje. Azoknak ajánlom, akik szeretik a komolyabb hangvételű, elgondolkodtató műveket :).

Akiket jelölök: Elhaym, norubi, LordPeti

5 hozzászólás

  1. Köszi. 🙂 Kalózos könyv nem lehet rossz.

    • Nem is az :D. Én igazából nem vártam tőle sokat, de aztán nagyon megszerettem^^. Ha könnyed kalandregényre vágysz, mindenképp ajánlom :).

  2. Szeretem a könnyedebb kalandregényeket, jól jön az ilyesmi egy szívbemarkoló történet után.

    Amint több időm lesz én is megírom a 3 könyvajánlót.

  3. Köszönöm!
    Remélem, még nem késő továbbadni.

Hozzászólás