Top 10: openingek

Na, hát megszenvedtem ezzel a listával :D. Észre sem vettem, hogy milyen sok openinget szeretek, szóval kicsit nehéz volt szűkíteni a körön. Igyekeztem végül olyanokat berakni a top10-be, amik nem csak zeneileg, hanem képileg is levettek a lábamról és úgy érzem, hogy nagyon is passzolnak az adott sorozathoz :). Persze a ti kedvenceitekre is kíváncsi vagyok, szóval ha gondoljátok, nyugodtan írjátok meg őket kommentben :).

10. Rainbow

Ne tessék megijedni a zene elejétől :D! Nagyon jó kis szám ez~

9. Higurashi no naku koro ni

Bár elég rég láttam már a sorozatot, de még mindig szívesen meghallgatom néha-néha az openingjét. Talán az ilyen horror témákhoz a legnehezebb hangulatos openinget csinálni, de szerintem ezt eltalálták :).

8. Shingeki no kyojin (1. opening)

Azt hiszem, ezt senkinek sem kell bemutatnom, hisz ez az idei nagy kedvenc :D.

7. Cowboy Bebop

Erre az openingre azt mondhatom, hogy nálam ez a nagybetűs HANGULAT.

6. Bokurano

Nagyon szép szám és nagyon illik a sorozathoz.

5. Durarara!!! (2. opening)

Emlékszem, hogy nagyon szerettem az első openinget és nem örültem, hogy lecserélték… de a végére a második openinget még jobban megszerettem :D.

4. Zoku Natsume Yuujinchou

Ez a kedvencem a Natsume openingjei közül, főleg az animáció miatt, nagyon jól átadja a sorozat lényegét :).

3. Nana (első opening)

Na jó, a Nanának az összes openingjét szeretem, de végül ezt választottam :).

2. Monster

Ez egy kicsit kilóg a sorból, ugyanis ezt a számot azért nem igazán szoktam hallgatni unalmas óráimban… viszont a sorozathoz nagyon illik :).

1. Baccano!

Ez szerelem volt első látásra/hallásra, minden rész elején végignéztem :).

3 hozzászólás

  1. Szép lista, így még inkább kedvet kaptam a Rainbowhoz és a Monsterhez, a CB és a Nana pedig egészen nosztalgikus volt, szóval köszi. 😀 Durarara, ShinKyo és Baccano opok pedig nekem is nagy kedvenceim. :)))

    Nálam favok – csak így idehányva, mert a rangsoruk mindig hangulat függő (=fáradt vagyok most az értelmes végiggondolásukhoz xd):

    Shiki 2. op (bár elsőt is imádom), Fate/Zero 2. szezon op, Fafner, Steins;Gate, Xam’d, Durarara opok, Speed Grapher (ennek különösen a második képes verziója az igazi, fantasztikus! – hmm lehet ezt az egyet linkelem is, mert az animét nagyon ajánlom), Darker than Black 1. évad 2. opja, Canan, Deadman Wonderland, Shingeki első opja nagyon ütős, de 2. is tetszett, Macross és Gundam opok, majdnem mind. XD Hakuouki, 2. op picit jobban. Baccano, Texhnolyze, Lain, és stb stb. Rengeteg kedvencem van még, de ezek jutnak mindig először eszembe.
    Legaktuálisabban most a Kenshin 2. opját (annak is Shishios képes verzsönjét) szeretem, ami először totál elmenős volt, de annyit néztem, hogy nagyon a szívemhez nőtt (heh úgy nem nehéz, ha a sorozatból az összes kedvenc pasi karakterem egy opban virít. XD)

    Na, huuuhh. 🙂

    És itt a Speed, ajánlom megnézésre, a Gonzo nagyon jó és szar részlege közül az előbbit erősíti (sőt kedvenc gonzós animém).^^

  2. Én utoljára 3 évvel ezelőtt csináltam listát. Ezek közül a Nana az én listámon is rajta volt anno. A Monster egy érdekes választás, én mondjuk biztos nem raknám a kedvencek közé, viszont abban teljesen egyetértek, hogy tökéletesen illik a sorozathoz. Nekem amúgy a második endingje sokkal emlékezetesebb maradt. Amúgy mind az opening, mind az endingek nagyon jó választásnak bizonyultak, mert eszméletlenül jól passzoltak az egész történethez.
    A Durarara-t ugyan nem láttam, csak az első részét, így én csak az első openinget ismerem és azt nagyon szeretem, viszont azt nem tudom, hogy ha most csinálnék listát a kedvencekből, akkor beleférne-e. Azt hiszem, hogy a Titan openingje viszont bekerülne a mostani listámban. Kevés olyan opening van, amit első hallásra megszeretek, de ez utóbbi ilyen volt.

Hozzászólás